Lupus Nederland

Vitafloor

Bericht
Geplaatst: 8 april 2010 om 0:27 uur
Hallo Lotgenoten
Ik heb nu sinds een half jaar de vitafloor ontdekt.
Dit is helemaal geweldig voor mij.
Het is eens soort trilplaat met een hele aparte trilling.
In het begin toen ik het aan het uitproberen was geloofde ik er niet zo in, maar ik moet zeggen, eigenlijk na een paar dagen had ik er al baat bij.
De vitafloor werd eerder al gebruikt voor paarden, bij stijfheid in de spieren, vermoeidheid en is ook goed voor de darmen en doorbloeding in de aderen. Nu is hij ook ontwikkeld voor mensen in het begin ging ik er dagelijks op en nu nog ongeveer 3 keer in de week.
Ik heb veel minder last van stijfheid mijn vermoeidheid is echt heel veel minder geworden, en ik heb er ook meer energie van gekregen.

Ik weet nu 3 jaar dat ik sle heb, en die vermoeidheid en de spierpijn elke dag vond ik verschrikkelijk.
Ik heb dan ook echt alles geprobeert en ben naar verschillende alternatieve genezers geweest, even dacht ik dat het beter werd, maar na een paar weken was ik weer terug bij af.
Nu ik dit schrijf doe ik het al een maand of vijf en ik weet ook zeker dat het mij helpt, ook ben ik wel eens gestopt omdat ik dacht dat ik er toch niet meer zoveel last van had, maar dan komt het ook binnen een paar weken weer terug, Ik sta nu op het punt om er zelf een te kopen ze zijn niet goedkoop, maar als ik er eentje thuis heb dan kan ik gewoon er op gaan zitten als het mij uitkomt en nu moet ik nog een afspraak maken.
Ik hoop dat ik jullie misschien hiermee kan helpen om ook een beetje meer energie te kunnen krijgen.

info is te vinden op www.vitafloor.nl

Groetjes Meriam
Geplaatst: 15 april 2010 om 9:07 uur
Hoi Meriam, bedankt voor de tip. Fijn dat het jou zo goed helpt en dat je er meer energie van krijgt.
Ennuh... welkom bij het forum! Knipoog
Groetjes, Eveline
Geplaatst: 15 april 2010 om 11:22 uur
Dit riekt een beetje naar reclame Geschokt
Geplaatst: 15 april 2010 om 17:06 uur
Beetje wel... maar ik geef Meriam het voordeel van de twijfel. Mr. Green
Ze zal zich vast nog wel voorstellen. Knipoog Ik kijk er al naar uit!
Groetjes, Eveline
Geplaatst: 16 april 2010 om 15:52 uur
Hallo allemaal

Bedankt voor jullie reactie's Misschien ook wel een beetje stom dat ik me niet eerst heb voor gesteld sorry, daarom doe ik het alsnog.
Ik ben Meriam van Lith woon samen heb 2 kinderen en woon in Heesch.
Tot een paar jaar geleden werkte in een supermarkt maar zat al vaak in de ziekewet ivm met last van spieren en geen energie.
Uiteindelijk ben ik bij de reumatoloog terecht gekomen en die heeft sle geconstateert.
Ik werk nu 3 halve dagen bij de arbodienst als mobiliteitstraining.

En het was echt niet mijn bedoeling om reclame te maken ik wilde alleen maar iets aandragen waar misschien meer mensen baat bij kunnen hebben.
Ik zie daar ook mensen met fibromyalgie en die hebben hier ook baat bij.

Ik betaal ook gewoon om op de vitafloor te mogen zitten, en ik verdien er echt niets mee hoor het was gewoon maar een tip.

Het is ook nog niet zo bekent in Nederland vandaar dat ik dacht ik zal het op de site zetten.

Ik heb er in ieder geval veel meer energie door gekregen en ik kan ook weer beter mijn bed uit s'ochtens (en dat was echt wel eens anders)
Het is natuurlijk geen wondermiddel ik weet ook wel dat ik er gewoon niet meer vanaf kom, maar ik probeer wel alles om toch maar zo gewoon mogenlijk mijn dingen te blijven doen.

Ik hoop dat ik het een beetje goed heb kunnen maken.

Allemaal de groetjes en veel energie

Groetjes Meriam
Geplaatst: 16 april 2010 om 17:43 uur
Hoi Meriam, volgens mij heb je niets goed te maken hoor! Knipoog Leuk om meer over je te lezen. En ik vind het aardig van je om met ons te delen, wat jou zo goed helpt. (Was misschien inderdaad even handig om je eerst voor te stellen, want zo kwam het wat vreemd over, das waar. Mr. Green )
Ik zal zeker eens kijken via internet. Een goede vriendin van me heeft fibromialgie, misschien kan het haar ook helpen. Bedankt in ieder geval voor de tip.

Ennuh nogmaals: welkom bij het forum! Fijn dat je ons gevonden hebt. Je zult zien, je kunt hier van alles vragen, lezen en reageren.
Hartelijke groetjes, Eveline
Plaats nieuwe reactie
© Lupus Nederland 2012 | Boeier 2 | 2991 KA BARENDRECHT
Disclaimer