Januari 2012: Nieuwjaarsvoornemens
| Bericht | Auteur |
|---|---|
|
Geplaatst: 14 januari 2012 om 13:42 uur
In de maand januari starten we allemaal met nieuwe voornemens. Velen van ons hebben het na een paar dagen of een paar weken alweer gezien en bedenken alvast een paar nieuwe voor het jaar daarna! Het is tenslotte een feit dat de Nieuwjaarsvoornemens niet écht doen waar ze voor bestemd zijn... Desondanks toch maar een goed voornemen proberen. Laat jij in 2012 het feit dat je lupus hebt de doorslag geven bij belangrijke beslissingen? Bijvoorbeeld, je wilt eigenlijk doorstuderen maar bent bang dat de studie teveel is. Ondertussen krijg je een baan aangeboden van iemand die je situatie en je vermoeidheid kent. Neem je de baan aan of probeer je toch de studie te doen? We zijn weer benieuwd naar jullie reacties! |
Mónica |
|
Geplaatst: 14 januari 2012 om 16:07 uur
't Jah, da's natuurlijk moeilijk om te zeggen. Voor mij zou er veel van afhangen hoe ik me op dat moment zou voelen en of ik min of meer stabiel zou zijn. Daarenboven is het afhankelijk naar welk beroep die studie leidt (indien een zwaar beroep, dan denk ik dat ik de job zou nemen) en ook welke soort job mij wordt aangeboden. Ik probeer toch mijn beslissing zonder lupus te nemen hoor, maar voor de ene beslissing moet je er toch meer rekening mee houden dan voor de andere niet? Neem nu, je wil een huis kopen waarvoor je een lening moet aangaan, en je kan de maandelijkse afbetaling perfect aflossen, maar hoe zal je binnen enkele jaren zijn door die lupus, kan je dan nog je maandelijkse aflossingen waarmaken? Hier laat ik lupus dan wel spreken. Maar terug naar de vraag: als ik die studie heel graag zou doen, als het een droom van me is, dan zou ik er zeker wel voor gaan! Groetjes Wolf |
Wolf |
| Plaats nieuwe reactie | |