Huilbuien
| Bericht | Auteur |
|---|---|
|
Geplaatst: 4 december 2006 om 13:17 uur
Hallo allemaal, ik had even een vraagje: af en toe heb ik zulke huilbuien, dan zie ik het even niet meer zitten. ook van wege mijn ziekte en alles bij elkaar. en soms het is ook zo weer over. zijn er mensen die dat ook hebben?? en hoe ga je er mee om?? groetjes diantari |
diantari Berichten: Onbekend |
|
Geplaatst: 4 december 2006 om 17:34 uur
hallo diantari, ik heb ook wel eens flinke huilbuien ook omdat ik inderdaad ziek ben en omdat me vader 3 jaar geleden is overleden maar als ik dan het even niet meer zie zitten denk ik altijd aan de worden die me vader zei die zei altijd achter de wolken schijnt de zon dus ook voor jou en even een vraag heb je huisdieren? heel veel sterkte ermee. |
Anoniem Berichten: Onbekend |
|
Geplaatst: 4 december 2006 om 18:19 uur
Hoi, bedankt voor je reactie. Ik heb wel huisdieren hoor, een konijn en een hamster. ik zal het eens proberen en kijken wat het me oplevert. nu gaat het wel weer. soms heb ik een erge huilbui en de dag de na is het weer helemaal over. heel vaag is dat. liefs diantari |
|
Geplaatst: 4 december 2006 om 18:22 uur
heyhey, even nog een andere vraag wat voor medicijnen gebruik je want dat kan ook heeel veel met je doen ? trouwens wel fijn dat je wil proberen of het helpt heeeeeel veeeel sterkte (K). |
|
Geplaatst: 4 december 2006 om 18:23 uur
ik gebruik nu cozaar voor de nieren en ook nog een bloeddruk lagende pil, weet niet precies de naam er van, verder niks. wattan?? |
|
Geplaatst: 4 december 2006 om 18:25 uur
nou de medicijnen die je gebruikt ken ik niet, maar als je prednison gebruik heb je er vaak in het begin vooral heel erg last van dat had ik ook er zitten bepaalde stoffen in die dat opwekken ofzo heel vaag :S |
|
Geplaatst: 4 december 2006 om 18:26 uur
ja ik heb heel lang prednison gebruikt, maar ik ben er nu ruim een jaar vanaf! want het sloeg niet goed gegenoeg aan bij mij... |
|
Geplaatst: 4 december 2006 om 18:27 uur
dus het zal bij jou niet aan de medicatie liggen hoor, dan ben je gewoon gevoelig voor bepaalde dingen die gezegt zijn of die je denkt wat die huilbuien opwekt |
|
Geplaatst: 4 december 2006 om 18:28 uur
oke, heb je trouwens ook sle? en hoe oud ben je? misschien beetje stomme vraag... |
|
Geplaatst: 4 december 2006 om 18:31 uur
nee ik weet het eigenlijk niet het lijkt er wel erg veel op maar is nog nooit echt onderzocht :S ik heb wel al sinds me geboorte een aandoenig aan me nieren en ben nu 18 jaar heb donor nieren en die heb ik 14,5 jaar |
|
Geplaatst: 6 februari 2007 om 18:58 uur
hallo diantari Ja hoor ik herken het, de huilbuien en erg geemotioneerd zijn vooral als je bij de Dokter zit en /of bij een instantie en je moet vertellen over je ziek zijn dan biggelen de tranen over de wangen is NIET vreemd of zo. Ik heb in een revalidatie centrum gezeten en daar had bijna iedereen er last van dus het is NIET abnormaal of zo.De Prednison of andere infectie onderdrukkers kunnen hier de oorzaak van zijn maar maak je geen zorgen s.v.p. ik weet als geen ander hoe het voelt om te moeten huilen in het openbaar. Soms loop ik zomaar buiten een boodschap te doen en kan het voorkomen dat je zommar loop te janken en waarom je weet het niet. Het is ook een onderdeel van de SLE. Veel sterkte en succes Arie |
f2hschriera@hetnet.nl Berichten: 25 |
|
Geplaatst: 11 februari 2007 om 20:42 uur
ik denk idd dat het er bij hoort en ook bij mag horen soms is het alleen maar goed om even flink te janken!!! |
sassiesas Berichten: Onbekend |
| Plaats nieuwe reactie | |