Lupus Nederland

Super fijn!

Bericht
Geplaatst: 19 oktober 2009 om 14:44 uur
Lieve mensen, ik wilde even laten weten dat ik het super fijn vind, dat dit forum bestaat. Hier wordt tenminste op elkaar gereageerd en kun je echt nieuwe info, maar ook steun vinden.

Wat ik ook erg fijn vind, is dat als je op een link drukt, het ook werkt... dat zie je ook wel anders.

Ik weet niet wie de moderators of beheerders allemaal zijn. Maar ik dacht Oeps! , dat we best eens een vriendelijk bericht in hun richting konden sturen.... wat jullie?

Groetjes, Eveline
Geplaatst: 19 oktober 2009 om 20:03 uur
Eer wie eer toekomt, en dat is natuurlijk onze Martijn Erg blij ! Altijd en eeuwig keihard aan de slag om dit alles hier draaiende te houden! Of dat onze Martijn blij zal zijn met deze aandacht, dat vraag ik me weer af Mr. Green ....maar verdiend is het zeker! Dus Martijn...CHAPEAU Knipoog

Enneh, Eveline, wat lief van je, dit berichtje. Fijn te lezen dat je ons forum zo positief ervaart enneh...hopelijk blijft dat zo en zijn er meer die dit ook vinden!

Dikke knuf,
Moon.
Geplaatst: 19 oktober 2009 om 23:14 uur
Tja... Dank voor alle positieve reacties. Toch is het goed om te weten dat ik niet de enige ben die zich voor de goede zaak inzet. De andere bestuurders, LPG-begeleiders en vrijwilligers verdienen wat mij betreft een nog grotere pluim!
Doe als een vlinder, rust op tijd maar vergeet niet te vliegen.
Plaats nieuwe reactie
© Lupus Nederland 2012 | Boeier 2 | 2991 KA BARENDRECHT
Disclaimer