Lupus Nederland

Even voorstellen

Bericht
Geplaatst: 23 maart 2009 om 10:06 uur
hoi ik ben sas
een pas hertrouwde vrouw van 41 jaar en in het bezit van 5 honden 2 katten wat kippen een konijn en een parkiet een hele beestenbende maar als je hele dagen alleen thuis bent is dat ook een heerlijk bezit
al van kindsaf aan het fenomeen van raynaud en na de bevalling van mijn zoon in '87 ben ik nog meer gaan dokteren eerst konden ze niet vinden wat ik had ondanks de verdikte huid de gewrichtspijnen en de vlinder in mijn gezicht na heeel veel onderzoek en heel wat jaartjes later jahoor SLE in '99 hebben ze mijn milt verwijderd omdat ze dachten dat dat de oorzaak was van de te weinig bloedplaatjes helaas is en was dat niet zo want ze zijn nog steeds schrikbarend laag
maar ondanks de moeheid de pijn en alle andere ongemakken heb ik toch wel een prettig leven met man en veestapel en pluk ik de dag maar heb nog zoveel vraagtekens over bepaalde dingen en ik hoop dat jullie me soms een beetje kunnen helpen of ervaringen willen uitwisselen
heb je nog vragen stel ze gerust Knipoog
[img:bac89b004b]http://img.photobucket.com/albums/v652/nien66/OSjes/SpringSas.jpg[/img:bac89b004b]
mijn allesies
Geplaatst: 29 maart 2009 om 9:19 uur
Hoi Sas,

Allereerst welkom bij ons op het forum, goed dat je de weg hiernaartoe gevonden hebt Erg blij ! Mijn reactie is wat laat, …maar ondanks de late reactie is die zeer zeker niet minder gemeend!

Heb na het lezen van je stukje even uitgebreid jaloers zitten wezen Oeps! !!! Waauuuuu….wát heerlijk al die dieren, vooral de kippen, wil ik ook zo graag, alleen passen niet zo op mijn balkon Mr. Green ! Drukke beestenboel, maar lijkt me écht genieten!

Quote:
heb nog zoveel vraagtekens over bepaalde dingen en ik hoop dat jullie me soms een beetje kunnen helpen of ervaringen willen uitwisselenKnipoog

Het is soms wat stil hier, zoals je zelf weet brengt lupus behoorlijk wat ongemakken met zich mee waardoor we er niet altijd zijn....maar stel je vragen, er is altijd wel iemand die je leest en ongetwijfeld is er wel iemand die je antwoord geeft!

Liefs,
Ayelén.
Geplaatst: 23 september 2009 om 12:10 uur
na lange tijd Oeps! laat ik weer even wat horen er zijn weer heel wat ontwikkelingen maar moet het eerst even op een rijtje krijgen Knipoog
[img:bac89b004b]http://img.photobucket.com/albums/v652/nien66/OSjes/SpringSas.jpg[/img:bac89b004b]
mijn allesies
Plaats nieuwe reactie
© Lupus Nederland 2012 | Boeier 2 | 2991 KA BARENDRECHT
Disclaimer