Lupus Nederland

Een berichtje ..." van ons"...!

Bericht
Geplaatst: 11 maart 2009 om 22:56 uur
Hallo lieve mensen….

Tijd geleden dat ik wat van me heb laten horen. Zeer zeker niet mijn bedoeling, maar helaas….gaateven niet zo lekker, eigenlijk heel slecht Erg bedroefd . Voornamelijk veel pijn en gewoon écht even niet kunnen functioneren in mijn eigen leven, voor mijn kids, laat staan hier op dit forum...

Buiten alles doe ik jullie zeer zeker lezen, schrijven was gewoon geen optie, sorry Oeps!

Ben er weer, zo lijkt het in ieder geval, hopelijk blijft het ook zo Knipoog !

Ik kan hier geen plekje vinden om een soort van algemeen bericht te plaatsen, vandaar dus even zelf aangemaakt…voor mij, voor iedereen die even er niet is, even er niet kan zijn, even niet is geweest of even gewoon wat wil zeggen in zijn algemeenheid, om even kort wat van ons te laten horen, zodat we allemaal weten dat we er toch nog zijn, op welke wijze dan ook Erg blij

Gewoon even van mijn kant uit in ieder gevallaten weten dat ik jullie zeer zeker niet vergeten ben, jullie nog elke dag lees, en weer opnieuw zal trachten te reageren zo nu en dan, ik doe mijn best, dat zeer zeker!

Dikke smakkerd,
Ayelén.
Geplaatst: 5 april 2009 om 16:17 uur
Lieve Ayelén,

Soms lukt dat ook gewoon niet. Denk nu vooral in de eerste plaats aan jezelf en je kinderen.

Heel veel kracht en liefs,

Adriana Blij
The best things in life aren't things
Geplaatst: 5 november 2009 om 14:39 uur
Hallo lieve mensen,

Even deze topic gebruiken om een teken van leven te geven. De laatste helaas twee weken niet aanwezig op het forum, reden is dat het helaas niet al te best ging met Moontje. Ben nu redelijk aan het opkrabbelen. Veel rusten, en afijn, we kennen het allemaal!
Voor nu ben ik nog even wat afwezig, wil ook alle energie even opsparen die er is voor mijn kids en aankomende zaterdag, dan is de Informatiebijeenkomst: 'Lupus, hoe ga je er mee om?' Waar ik enorm naar uitkijk Erg blij ….

Dus voor nu nog heel even een soort van radio, oftewel web-stilte van mijn kant uit.

Voor diegenen die me gemaild en/of een PB-tje hebben gestuurd. Ik beloof dat zodra ik het weer kan, absoluut terugschrijf!

Welnatuurlijk voor ik weer afsluit, een dikke smakkerd voor jullie allemaal en tot gauw!

Liefs,
Moon.
Geplaatst: 5 november 2009 om 16:23 uur
Hoi lieve Moontje, fijn om even wat van je te horen. Ik maakte me al een beetje zorgen. Vervelend dat het even minder ging, maar fijn dat het weer wat beter gaat! Hoop dat je je snel weer stukken beter voelt!!

Veel succes en plezier zaterdag en goede tips onthouden, he!! Dan kan ik nog wat van je leren! Knipoog Zou graag ook komen luisteren...

Liefs, Eveline
Plaats nieuwe reactie
© Lupus Nederland 2012 | Boeier 2 | 2991 KA BARENDRECHT
Disclaimer