Hobby's
| Bericht | Auteur |
|---|---|
|
Geplaatst: 16 januari 2008 om 14:14 uur
wat zijn jullie hobby's ? bij mij zijn het mijn dieren i heb een paard en hondjes en katten , en op stal ben ik hoofd van de afdeling kraam kalfjes . dit ben ik met me grootste maatje sparky ![]() hier met sparky naar buiten bij de windmolens woont me zus ![]() dit is bink onze jongste hond ende zoon van max bink word 20 maart 2 jaar ![]() en dit is max de papa van bink max is mijn eerste echte eigen hondje gekregen van mijn ouders max word 3 juli 4 jaar ![]() dan is er amy amy is een klein zwart poezenkind wat erg op dr zelf is niks met mannen heeft en een heerlijk kapsones poesje is , ![]() en dan hebben we gizmo onze heerlijke dikke kater echt een knuffel naar iedereen is nergens bang voor en gaat altijd mee hondjes uitlaten
|
joyce Berichten: Onbekend |
|
Geplaatst: 14 februari 2008 om 15:04 uur
Hé, da's leuk... Dit topic was me nog niet opgevallen. Wat zijn mijn hobby's? Nou, bijvoorbeeld deze: ![]() Dit heet "Geocachen". Je gaat dan met een hand-navigatiesysteem op zoek naar "schatten" die anderen over de hele wereld verstopt hebben. Een andere hobby is deze: ![]() Knutselen met electronica.
Doe als een vlinder, rust op tijd maar vergeet niet te vliegen.
|
martijn |
|
Geplaatst: 23 februari 2008 om 0:33 uur
oo ja dat gechoachen heb ik weleens van gehoord lijkt me ook wel erg leuk , doe je dat vaak ? en pc's ja erachter zitten geweldig ermee knutselen laat ik aan een professional over hahah komt nei goed anders |
|
Geplaatst: 23 februari 2008 om 8:08 uur
Quote: oo ja dat gechoachen heb ik weleens van gehoord lijkt me ook wel erg leuk , doe je dat vaak ? Wat heet vaak... Er zijn periodes geweest dat ik het elke dag deed, maar momenteel gaat dat niet... Nu ongeveer één of twee keer per twee weken...
Doe als een vlinder, rust op tijd maar vergeet niet te vliegen.
|
martijn |
|
Geplaatst: 27 februari 2008 om 22:37 uur
Quote: Wat heet vaak... Er zijn periodes geweest dat ik het elke dag deed, maar momenteel gaat dat niet... Nu ongeveer één of twee keer per twee weken... Hoe weet je dan waar je heen moet? Ja, met navigatie natuurlijk, maar je moet toch ook die navigatie een richting opsturen ofzo? Of hoe werkt dat dan? Vind het namelijk ook wel leuk klinken. Overigens zijn mijn hobby's lezen (daar kom ik veel te weinig aan toe), schrijven, puzzelen (japanse beeldpuzzels), websites maken, scouting (ben leidster) en m'n studie (daar zit zoveel tijd in dat ik meestal aan de rest niet meer toekom... Maar dat heb ik er voor over |
LoeZ Berichten: 167 |
|
Geplaatst: 28 februari 2008 om 7:33 uur
Mijn hobbies zijn ook allemaal dier-gerelateerd. |
Catahoula |
|
Geplaatst: 29 februari 2008 om 21:19 uur
mijn hobby,s zijn me dieren lezen handwerken maar dat gaat nu niet meer hoop dat het wel weer kan. daarnaats heb ik 2kleinkinderen en ben vrijwillegster in een verpleeghuis waar we 1 x per week bingo spelen dit hou in dat we de mensen op gaan halen uit de wonnigen waarvan sommige in rolstoelen zitten of rollaters gebruiken of lopend op zich is dit bets zwaar zowel lichaamlijk als geestlijk de meeste zijn dement aan tafel help je ze met koffie of thee en de mensen die zelf niet meer kunnen bingoen die help je om de nummers aan te wijzen of je speelt voor hun als je dan ziet hoe blij
heb sle syndroom van sjogren en scoliose
|
jeanine verhoeven Berichten: 12 |
|
Geplaatst: 1 maart 2008 om 20:16 uur
mijn hobbys, heel goede vraag, heb er heel wat: ik zing in een koor, speel djembe ( afrikaans percusieinstrument) , moni en hoofdmoni bij kazou ( vroegere jeugddienst waas en dender van cm) , begeleidster bij ideekids, paardrijden als ik tijd heb , voor mijn diertjes hier thuis zorgen ( 6 katten , 4 ratten en soms de franse bulldog van de gebeuren) , ben vrijwilligster bij wase dierenbescherming in sint - niklaas daar zitten al mijn schatten ( nu 38 honden en 6 katten en 1 konijntje : vandaag weer ne rotweiller laten adopteren en dat doet echt goed , alleen spijtig dat ik mijn grote knuffel kwijt ben, maar ja zo gaat het nu eenmaal) voila dat was het denk ik , hoop dat ik niets vergeten ben |
lilicat Berichten: Onbekend |
|
Geplaatst: 5 november 2008 om 22:42 uur
ook ik werk voor de dierenbescherming voornamelijk rooster en regelen in en rondom meldkamer , en daarnaast nog mee naar inspecties en dan ook nog zo nu en dan op de ambu .... sinds we zijn verhuisd hadden we 1 probleem dat was dat amy steeds wegliep eenmaal thuis hielde nwe haar binnen en kwamen er 4 kleine amy kinderen uit .....en ja ik zou ik niet zijn als ik eentje wou houde n dus kortom we hebben een kitten erbij genaamd punkie |
|
Geplaatst: 27 september 2009 om 12:03 uur
hoi hoi ik heb ook mn hobby met dieren heb 10jr bij dierenambulance gewerkt heb zelf nu 2 poezen een baardagaam en een grijzeroodstaart die heel veel praat erg leuk |
gracia Berichten: Onbekend |
| Plaats nieuwe reactie | |