Voorstellen
| Bericht | Auteur |
|---|---|
|
Geplaatst: 16 januari 2008 om 12:15 uur
hoi mijn naam is cathy ik ben 39 jaar getrouwd en heb 4 kinderen mijn man heeft sle die de organen aantast hij heeft het nu 7 jaar heeft ook chema enz doorstaan ik heb me aangemeld omdat ik zo ook tips aan andere kan geven en soms ook raad vragen er veranderd veel in je leven als iemand van het gezin dit heeft in negatiefe zin maar ook positief ik zal eerst wat positiefs vertellen dan zie je ook dat wonderen de wereld niet uit zijn na 3 kinderen was ons gezin compleet en werd er bij mijn man ondekt dat hij sle had nu 6 jaar later hebben wij toch een groot kado gekregen ons 4 de kind ik was 15 weken zwanger voor ik erachter kwam ik was gewoon ongesteld en slikte de pil maar ik dacht dat ik darmontsteking had en werd doorgestuurd naar eerste hulp daar werd ons verteld dat ik 15 weken zwanger was toen werden we heel bang met de medicijnen die mijn man slikt kon het nietgoed zijn ziekenhuis heeft toen binnen een week alles onderzocht en toen we de uitslag kregen julie kindje is gezond konden we genieten van zwangerschap en is na 9 maanden ons zoontje geboren dit heeft zo moeten zijn we genieten er nu nog meer van omdat we weten dat dit een wonder is sorry voor lang verhaal groetjes cathy ik wou even vertelen dat er ook positiefe dingen voorkomen |
cathy Berichten: Onbekend |
|
Geplaatst: 16 januari 2008 om 13:52 uur
hoi welkom hier . maar volgens mij kan een kindje krijgen meer kwaad voor de gene met SLE , ik heb bijvoorbeeld SLE en de risico;s voor mij om een kind te baren en krijgen zijn groter dan als mijn vriend het gehad zou hebben , dan ben je niet rechtstreeks met de kinderen verbonden , ik wil ook graag een kindje maar ja de risico's maken de keus niet erg makkelijk |
joyce Berichten: Onbekend |
|
Geplaatst: 1 maart 2008 om 20:19 uur
wat zijn eigenlijk de risico's om als vrouw zwanger te worden met sle ben nog niet direct van plan kinderen te krijgen zenne, maar had er al iets van gelezen en klinkt wel schrikwekkend als je nog maar 20 bent |
lilicat Berichten: Onbekend |
|
Geplaatst: 2 maart 2008 om 9:42 uur
hoi lilikat je internist zal je de nodige informatie geven als je er naar vraagt groetjes cathy |
cathy Berichten: Onbekend |
|
Geplaatst: 13 mei 2008 om 13:11 uur
Hallo , Er zijn inderdaad risico's om zwanger te worden als je sle hebt. maar als de ziekte rustig is dan kun je wel gewoon kinderen krijgen. toen bij mij de sle rustig was ben ik twee keer zwanger geweest. Tijdens de zwangerschap was de sle juist erg rustig bij mij. Had veel minder gewichtsklachten. heb dan ook twee gezonde dochters gekregen. |
Renske Berichten: Onbekend |
| Plaats nieuwe reactie | |