Lupus?
| Bericht | Auteur |
|---|---|
|
Geplaatst: 16 april 2007 om 23:23 uur
hallo allemaal, Ik heb wer een vraagje, ik heb al 4 of 5 jaar lupus zegt de dermatoloog, ik heb al verschillende medicaties gehad zoals, prednison,immuran,roaccutane,plaqunil, nivaquine en allerlei zalfjes, ze hebben al 5 biopties genomen. Vandaag ben ik weer terug geweest naar het ziekenhuis het vu, me gezicht zit weer onder de uitslag, ik lees ook dat bij sommige mensen de ziekte een jaar of paar maanden rustig is, ik heb dit zelf nog nooit meegemaakt, misschien 1 maand of iets langer. Vandaag kwamen er veel dokters naar me kijken, dit noemen ze een demo, die heb ik al 3 keer gehad, ze wilde weer een bioptie doen op 2 plekken, uit eindelijk hoefde of mocht het niet de professor kwam naar me kijken en die vond het er niet goed uitzien, de andere dokters zeiden dat ook tegen hem, dat ze het niet meer weten. Ik weet nou niet of het wel lupus is, maja wat is het dan, nu gaan ze maar wer proberen of de plaqunil gaat werken en moet ik stoppen met de immuran, want die helpt niet bij mij, me bloed was ook niet goed me witte bloedcellen waren vel te laag of zo iets. Wie kan mij helpen, want ik word het een beetje zat. liefs Danielle |
daan Berichten: Onbekend |
|
Geplaatst: 17 april 2007 om 22:05 uur
Pfff, dat schiet niet op Daniëlle... Gerommel met medicijnen is nooit leuk, zeker niet als ze ook niet afdoende helpen... Uit je verhaal begrijp ik wel dat je héél goed bekeken bent, laten we hopen dat dat ook vruchten gaat afwerpen!
Doe als een vlinder, rust op tijd maar vergeet niet te vliegen.
|
martijn |
|
Geplaatst: 18 april 2007 om 0:04 uur
ja ik ben wel goed bekeken, maar ik vind het allemaal wel een beetje vreemd, en je word er ook een beetje moe van als ze maar steeds weer dingen proberen die niet helpen of voor eventjes helpen, heeft iemand hier ervaring mee, en wat kan ik nog meer doen? Ik heb weleens gehoord dat ze in amerika verder zijn, en heb ook weleens gehoord over een bepaald medicijn via infuus? Bedankt Martijn voor je reactie |
daan Berichten: Onbekend |
| Plaats nieuwe reactie | |