Bang
| Bericht | Auteur |
|---|---|
|
Geplaatst: 12 april 2007 om 18:37 uur
hoi.... me moeder heeft lupus en is van de week weer naar het ziekenhuis geweest voor controle...de plek op der hooft word steeds groter maar ze zij dat de dokters zich meer zorgen maken over haar bloed de vorige keer is er namelijk ook wat in der bloed gevonden ik wilde graag wat meer weten over de gevolgen van lupus in je bloed want me moeder wil der niet zo veel over zeggen maak me een beetje druk om haar en ik mag ook niet op internet kijken van der ik ben bang dat ik haar dan verlies als het in der bloed zit.... wie kan mij een beetje gerust stellen...??? Groetjes en dochter van 17 |
dochter Berichten: Onbekend |
|
Geplaatst: 15 april 2007 om 18:17 uur
Hallo dochter! Ik zag dat niemand je nog antwoord had gegeven en aangezien ik o.a. ook een dochter van 17 heb kan ik me wel in je ongerusheid verplaatsen. Wat ze in het bloed zoeken is een verhoging van anti dubbelstrengs DNA. Bij een "normaal" mens staat die op 0. Bij mij nu (gelukkig) op 45 maar hij heeft ook al ruim boven de 900 gezeten!!! Toen kreeg ik heel veel prednisolon voorgeschreven. Die AD DNA veroorzaakt namelijk dat je autoimmuumsysteem overactief wordt. Het valt dan gezonde organen aan en dat moet voorkomen worden. Ik denk dat ze je moeder daar nu op checken en waarschijnlijk op leucocyten. Die leucocyten geven aan dat er ergens een ontsteking zit. Die plek op haar hoofd gaat waarschijnlijk wel weer weg. Bij mij in ieder geval wel. Het is juist goed dat al haar klachten serieus onderzocht worden i.v.m. een snelle start van een eventuele behandelingsmethode. Sterkte! Carla |
carla.... Berichten: 36 |
|
Geplaatst: 16 april 2007 om 7:17 uur
Quote: hoi.... Hoihoi, Carla heeft helemaal gelijk. Ik denk niet dat je erg ongerust hoeft te zijn; hoe sneller de doktoren "erbij" zijn, hoe sneller ze haar er bovenop kunnen helpen! Sterkte! Groetjes, Martijn
Doe als een vlinder, rust op tijd maar vergeet niet te vliegen.
|
martijn |
|
Geplaatst: 16 april 2007 om 8:50 uur
oke dan ga ik me er verder ook niet druk over maken en gewoon kijken hoe het loopt het zal vast wel goed komen dank jullie wel ... Lief dochter |
dochter Berichten: Onbekend |
| Plaats nieuwe reactie | |