Lupus Nederland

Sneeuw!!

Bericht
Geplaatst: 16 oktober 2009 om 9:39 uur
Hoi allemaal, ik moest toch even kwijt dat het hier sneeuwt!! Zoals een aantal van jullie misschien weten, woon ik in Tsjechië, bijna bij de Slowaakse grens. En het sneeuwt hier al 2 dagen. Gisteren halve dag zonder stroom gezeten... grom. De jongens hebben gisteren gesleed. Het schijnt dinsdag al weer 12 graden te worden, dus lang zal het niet blijven liggen. Maar het is toch wel een beetje romantisch! Gisteren de kinderen in bad gedaan bij het licht van een zaklamp. In het donker sprookjes verteld. Was zo gezellig. Het was bijna jammer dat de elektriciteit weer aan ging.

Hartelijke groetjes vanuit de sneeuw! Eveline
Geplaatst: 16 oktober 2009 om 9:43 uur
Hahahahaha.....GEWELDIG!

Ik moet eerlijk bekennen dat ik nu al niet te blij ben met de natte herfstkou, handjes en voetjes alweer continu paars. Dus de gedachte aan sneeuw...BRRRR Geschokt

Maar het is zoooooo mooi, en zoals jij het beschrijft? Inderdaad romantisch.
Dan toch wel weer even stiekum jaloers hoor!

Geniet ze!

Liefs,
Ayelén
Geplaatst: 16 oktober 2009 om 10:09 uur
Nou het is nu nog leuk. De eerste sneeuw is altijd leuk en romantisch. De kinderen zo uitgelaten. Heerlijk!
Maar als hij er al 3 maanden ligt en je buiten geen kleurtje meer kunt zien... dannuh... ben ik altijd erg blij als de lente weer begint, hahaha.

Groetjes, Eveline
Geplaatst: 16 oktober 2009 om 11:03 uur
Jaaaaaa....lang leve de lente! Heerlijk seizoen, mijn voorkeur!

Ik geniet altijd van de vogels die voor dat de mensheid ontwaakt al van zich laten horen dat er weer een nieuwe dag aanvangt.

Tja, dat moet weer even op zich laten wachten. Dus, maar genieten van wat er is...lange regenachtige herfstdagen, heerlijk met een boek op de bank. Dat heeft wat mij betreft ook wel zijn charmes!

de Sint die straks weer komt opdagen, kerst en oud en nieuw. De kerstboom! YIPPIE!

Hahahaha, ik hou het hierbij, heb al te veel gezwamt Erg blij. Ga nu als de sodeju de deur uit, boodschappen doen en jongste kind halen! Staat zo slordig als die straks in de regen buiten helemaal alleen en verlaten staat...
Plaats nieuwe reactie
© Lupus Nederland 2012 | Boeier 2 | 2991 KA BARENDRECHT
Disclaimer