NAET therapie
| Bericht | Auteur |
|---|---|
|
Geplaatst: 22 november 2011 om 17:35 uur
Hallo allemaal, Ik ga morgen beginnen met de NAET therapie. Ik heb al veel positieve berichten hierover gehoord. Maar ben benieuwd of jullie hier ook enige ervaring mee hebben? Groetjes, Charissa |
Charissa Berichten: 21 |
|
Geplaatst: 24 november 2011 om 10:08 uur
Hoi Charissa, Ik ben erg benieuwd hoe het je is bevallen, als je daar zo snel al iets over kan zeggen. Groetjes Hennie |
Hennie Berichten: 4 |
|
Geplaatst: 24 november 2011 om 10:28 uur
Nog even ter aanvulling: heb de site voor kwakzalverij bezocht en NAET gevonden. Dit even ter info...... |
Hennie Berichten: 4 |
|
Geplaatst: 27 november 2011 om 2:00 uur
Hallo allemaal, Ik heb mijn eerste NAET behandeling gehad. Ik ben er zeer positief over en ben begonnen met een eiwit dieet.Om een mimicri reactie voorlopig te voorkomen. Ik weet niet of het door de behandeling van afgelopen woensdag komt, maari ik heb al een aantal maanden elke dag tegen de middag last van ontzettende rugpijn ook ben ik aan het eind van de dag niks meer waard. Ik moet zeggen dat ik afgelopen donderdag al meteen ervaren heb dat de rugpijn weg was en ook had ik 's avonds het idee nog wel 10 rondjes te kunnen rennen. Daarbij heb ik nu ook geen vlekken meer op mijn arm en rug, ze zijn weg getrokken. Nogmaals ik weet niet of dit met de behandeling te maken heeft maar het is wel heel toevallig dat een dag later ik me veel fitter voel. De therapie is gebaseerd op mimicri, oftewel waarom maakt jouw lichaam de fout om zijn eigen lichaamscellen aan te vallen. Mimicri wil zeggen dat je lichaam stoffen van buiten het lichaam verward met je eigen cellen en daardoor denkt je immuunsysteem dat sommige van jouw cellen vijanden zijn. Door de mimicri stoffen weg te nemen en daarna je immuunsysteem weer “de normaal” te leren, kan je lichaam dan weer zijn eigen cellen herkennen. Ik ga deze therapie zeker voortzetten! En ik hoop dat het ook echt werkt en dat dit een oplossing zou kunnen zijn om in ieder geval het immuunsysteem rustig te krijgen en niet meer over actief te laten worden. Ik ga dit bij mijn bezoek bij mijn reumatoloog in januari ook zeker aankaarten en naar zijn mening vragen. Ik hou jullie op de hoogte van de behandelingen. Groetjes Charissa |
Charissa Berichten: 21 |
| Plaats nieuwe reactie | |