Mediteren
| Bericht | Auteur |
|---|---|
|
Geplaatst: 28 februari 2009 om 21:55 uur
Sinds ik mediteer zijn mijn symptomen zoals moeheid en spierpijn en oog onstekingen in grote mate afgenomen en ik raad het iedereen aan! |
marion1 Berichten: Onbekend |
|
Geplaatst: 2 maart 2009 om 14:54 uur
HI Marion, Wat fijn dat je meditatie onder de aandacht brengt! Ik ben het met je eens hoeveel voordelen het je geeft. Welke vorm beoefen jij? Groetjes Miranda |
Anoniem Berichten: Onbekend |
|
Geplaatst: 2 maart 2009 om 21:32 uur
Ik doe verschillende meditaties. Soms liggend, soms zittend.Altijd wel met meditatiemuziek op mijn mp3 speler. Vaak doe ik een geleide meditatie of chakra meditatie. Ik hou me niet vast aan een bepaald patroon. Mijn favoriete meditaties zijn degene met alpha,betha,theta geluiden. |
marion1 Berichten: Onbekend |
|
Geplaatst: 10 maart 2009 om 12:36 uur
Ja, ikzelf mediteer ook vrijwel dagelijks. Het lukt niet altijd even goed, maar het helpt me altijd om rust te vinden in mezelf en m'n lijf. Meestal aan het einde van de middag, dan heb ik het (zeker na een actieve ochtend) vaak alweer gehad en heb ik ook nog iets aan de avond als ik m'n uurtje meditatie/rust in acht neem. Het me geeft fysieke en mentale steun. Kan negatieve gevoelens en gedachten beter loslaten en daardoor beter in staat om ook nog te genieten van al het moois dat er is, want dat is er ook altijd!!! |
m'loes Berichten: Onbekend |
|
Geplaatst: 23 september 2011 om 14:24 uur
Ja echt een aanrader inderdaad. Ik ben begonnen met de bodyscan van leven in de maalstroom. Het is echt super om je bewust te worden van je lichaam en zo de aandacht eraan te geven die het verdient! Tot rust komen, ontspannen en helen. |
Jess Berichten: 31 |
| Plaats nieuwe reactie | |