Lupus Nederland

Vraag

Bericht
Geplaatst: 29 mei 2012 om 18:23 uur
Hallo,

Mijn naam is Nadja en sinds een half jaar weet ik dat ik Lupus heb. Al op meerdere plekken zijn vlekjes ontstaan en ik loop nu ook bij de reumatoloog voor onderzoek.
Helaas heb ik naast de vlekken op mijn huid namelijk ook andere klachten.

Nu heb ik een gekke vraag.
Het is namelijk zo; ik studeer fotografie. En voor school moeten wij een tijdschrift maken. Ik wilde dit eerst over schoonheid doen, maar omdat ik vaak niet meer aanwezig ben op school omdat ik ziek ben of naar het ziekhuis moet, dacht ik; ik moet het dichter bij mezelf zoeken.
Nu ga ik dus een tijdschrift ontwerpen en dat heet \'Ziek\'. Ik wil namelijk het tijdschrift over Lupus maken. Hiervoor moeten we ook een portretserie maken. En het leek me heel gaaf om meerdere mensen te fotograferen die Lupus hebben en om met ze te praten over hoe zij het ervaren. Zo maak ik namelijk niet alleen mijn schoolopdracht, maar helpt het me ook een beetje met verwerken.
Nu zoek ik dus mensen die hier aan mee zouden willen werken.

Zouden jullie mij willen helpen?

Vriendelijke groet,
Nadja

Je kan me mailen naar: nadja_alyssa_g@hotmail.com
Geplaatst: 29 mei 2012 om 20:24 uur
Hoi
Waar woon je? Dat lijkt me nl belangrijk omdat ik aanneem dat jij de foto's zelf moet maken.

Gr Emmy
Geplaatst: 30 mei 2012 om 11:06 uur
Ohja haha dat is wel handig om te vertellen. Ik woon in Soest, het liefst fotografeer ik daar, in mijn studio.
Geplaatst: 4 juni 2012 om 20:37 uur
Hoi Nadja,

Ik zou graag helpen, maar Soest is te ver voor mij. Heb geen rijbewijs. Sorry, en veel succes.

Groetjes
Angelique
Geplaatst: 12 augustus 2012 om 13:28 uur
Hoi Nadja!

Wat een goed en leuk initiatief van je!
Helaas is Soest voor mij ook te ver weg, omdat ik geen auto heb..
Ik zou het desondanks wel leuk vinden om je te helpen, schrijf zelf ook veel.
In het zomerblad van Lupus stond mijn artikel over Reuma Uitgedaagd, misschien dat je het hebt gelezen..
Hoe dan ook, ook al lukken foto's misschien niet, wil ik best mijn verhaal doen hoor!
Mijn e-mail is: flower@linux4ever.info

Mocht je dit zien zitten hoor ik het wel Blij

Groetjes en veel succes,

Myrna
Plaats nieuwe reactie
© Lupus Nederland 2014 | Boeier 2 | 2991 KA BARENDRECHT
Disclaimer