Lupus Nederland

Gevoelige ogen bij zonnecreme

Bericht
Geplaatst: 1 juli 2010 om 18:11 uur
Hallo allemaal,
ik merk dat ik van sommige zonnecremes heel gevoelige ogen krijg. Ik heb me "laten overhalen" om Daylong eens te proberen. Dat schijnt een hele goede creme te zijn. (Was ook niet goedkoop...) Maar als ik het op mijn konen smeer, die toch de meeste bescherming nodig hebben, gaan mijn ogen zeer doen. Ik heb dus toch maar weer La Roche-Possay gehaald (zonder enige vorm van parfum). Dan kan ik in ieder geval veilig op vakantie...

Hebben meer van jullie zulke gevoelige ogen? En reageren die ook op de zonnecremes die jullie gebruiken? Hartelijke groeten, Eveline
Geplaatst: 9 juli 2010 om 8:17 uur
Hoi Eveline,

vervelend dat je last van je ogen krijgt, schiet ook niet op! Ik heb er zelf geen last van en kan je dus helaas niet echt tips geven hierover...misschien komt er nog iemand anders die de GOUDEN tip voor je heeft Knipoog .

Liefs,
Moon.
Geplaatst: 22 juli 2010 om 21:25 uur
Lieve Moontje,
bedankt voor je reactie. Ik denk dat ik er al achter ben. Ik denk dat ik overgevoelig ben voor de parfum, die in de cremes zit. Ook als ik gewoon parfum op doe, moet ik mijn ogen dicht houden of mijn hoofd wegdraaien. En er zijn maar weinig parfums die ik verdraag... dus ik vermoed dat het daarmee te maken heeft.

Ps: Ik heb het met La Roche-Possay weer gered en een heerlijke vakantie gehad!! Groetjes, Eveline
Plaats nieuwe reactie
© Lupus Nederland 2012 | Boeier 2 | 2991 KA BARENDRECHT
Disclaimer